¡Buenos días!

God morgon!

Härligt med torsdag elr vad säger ni? Dock inte riktigt lika fint väder som dagarna innan, men det kanske kommer. Kort dag i skolan, bara fysik (även om den är typ tre timmar lång) och engelska. Sen bär det in till den stora staden med Sofia (!) för att snacka lite med blueberry. De har nämligen informationsmöte idag men såklart glömde jag att anmäla mig så nu får jag ingen fika ): men sofia lovade att jag ska få hennes latte så jag klarar mig nog. Ska se om jag behöver shoppa något till italien också, kanske ett par shorts... Måste börja packa idag. Solglasögon har jag iaf!

Hahah förresten, jag har sökt en spanska-kurs på högskolan nu! Förstår inte riktigt varför men det kändes bra. Vill faktiskt lära mig lite bättre spanska :)

Nu måste jag göra mig i ordning för skolan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0