@ grandma & grandpa

yess, sitter här och chillar nu. hahah katastrofdag i stan! skulle träffa alex men då hade han glömt sin mobil hemma. lycka till att hitta nån i gbg när du inte har en aning om var de är och inte kan få tag på dem! herregud! hahah ja jag fick iaf gå runt en stund själv, fick med mig en rosa ryggsäck, och sen drog jag hem till mormor & morfar och åt, lyxigt! (: Nu ska jag snart dra iväg och se Shutter Island på bio, hoppas den är bra :D

Imorgon är det kalastajm för lillebror, mums med tårta och mums med kusiner! hihi hoppas bara c-j klarar av att göra allt själv nu när jag inte är hemma och kan hjälpa honom. hmm, förra gången han bakade glömde han sockret...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0