LÖRDAG

Hej hej! Sitter på mitt rum och lyssnar på familjen som springer runt i huset, hahah. Igår städade, strök och dammsög jag hela dan typ och sen på kvällen kom två av familjens förra au pairer hit. Dom bor och jobbar här i London nu, värsta soft. Jag hängde iaf med dom ut till ett himla nice ställe i Camden Town. Jag var lite rädd att jag inte skulle hitta hem först, men jag kom på rätt buss och allt så det gick bra! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, måste ladda mobilen med pengar iaf så tar nog en tur till Muswell Hill elr så :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja, lite får du väl arbeta ...

Låter som om du har det ganska bra i alla fall , eller ?

2010-08-21 @ 17:02:25
Postat av: NeA

Sen måste du slå lite på din dator så att mikrofonen blir lite bättre ;)

2010-08-22 @ 01:43:48
URL: http://neabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0