MÅNDAG

Hmm, har ju fått lite klagomål på att jag bloggar för lite så får väl slänga in ett inlägg även idag.
Vaknade tidigt eftersom jag skulle fixa frukost innan Leila skulle till nursery. Efter det fick jag underhålla Jasmin och Marni ett tag innan vi gick till badhuset och badade en stund. Dom var väldigt trötta när vi skulle hem för vi hade gått dit (väääldigt långt tyckte dom) så vi skulle ta bussen hem, då hade jag glömt busskortet hemma såklart så vi fick gå tillbaka också. Dom var lite sura, hahah men lite får dom väl gå iaf. Dom var väldigt lugna hela dagen tills Leila kommer hem (gud vad jag inte vill ha tre barn). Men även då var det okej. Imorgon vet jag inte riktigt hur det blir men Jas skulle ha en kompis över och föräldrarna skulle ha middag på kvällen tror jag så får se hur det blir med mig :)

På fredag ska vi över till en familj här i närheten som har en svensk au pair som kom idag och äta middag. Värsta kul! Ser fram emot att träffa lite svenskar, har ju bara träffat finskor hitills (även om dom är bra dom med!). I helgen skulle familjen ut och campa om det blir bra väder så då är jag ensam i huset lördag - måndag. Dom har nämligen bankledigt här i England på måndag så det är långhelg! Skönt :)

Nu har jag proppat i mig en chokladkaka (kommer bli tjock, jag vet) och ska gå och börsta tänderna och göra mig i ordning för sängen.

Sov Gott! 

Kommentarer
Postat av: C-J

Du kommer att vara smällfet när du kommer hem !! ;) <3

2010-08-24 @ 21:48:23
Postat av: elin

hahah, elak kommentar över c; det är gött att ha lite & ta i <3 hihih.



btw, skulle du ''börsta'' tänderna? c; hahahah känner mig hemma.

2010-08-25 @ 20:25:27
URL: http://spotties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0