RAIN KEEPS FALLING ON MY HEAD

Okej, jag trodde faktiskt inte riktigt på att det alltid regnar i England men nu vet jag att det är sant. Det öser typ ner.

Igår var det rätt soft, jag behövde bara städa och sen fick jag ledigt hela eftermiddan/kvällen så jag fikade med några svenska tjejer, det var supertrevligt! Har upptäckt att jag inte fått dom fria smsen som mobilen skulle ha så mina pengar är slut typ...segt för jag har inte så mkt kvar att ladda på den för. Så ifall jag inte svarar är det därför!

Idag har Jas en kompis här så dom leker och håller igång, skönt. Just nu kollar dom på tv så jag hann med disken, tvätten och lite dammning. Ska strax bädda rent barnens sängar och sen hämta Leila vid fem.
Har fått svar från fotbollslaget också och dom tyckte jag kunde koma förbi och kolla nån kväll. Får se om jag kan få tid till det nån dag :)

Längtar tills barnen börjar skola! Jag sitter ju liksom inne hela dagarna eftersom jag hela tiden måste vara i närheten. När skolan börjar får jag ju mer fritid typ mitt på dan och vet mer vilka tider jag jobbar varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0