TISDAG

Idag har jag jobbat konstant från halv nio till halv fem. Känner mig duktig! Efter det var jag ute och sprang en stund och sen kom familjens gäster så det är fullt hus här nu! Det har varit jättefint väder här idag så lite synd att jag inte kunde vara ute mer, men men.. Fick jättegod mat förut iaf. Pappan är verkligen superduktig på att laga mat!

åh nej, nu ska barnen kolla film på tv'n i vardagsrummet.. då blir det för mig att göra nåt annat. Får se vad jag kan hitta på, kanske finns nån bra film jag kan se på datorn :)

Imorgon kaaanske jag ska på bio på kvällen, beror på om familjen behöver mig elr inte. Man kan nämligen gå två för en om man har använder Orange (mobilen) på onsdagar! haha.



Min eftermiddag..


Kommentarer
Postat av: Emmelie

hehe aah okej!

Ja jag känner igen nårra av dom du har på bild i din blogg. Träffade nårra av dom i helgen! hehe. Har du nån facebook?

2010-08-31 @ 22:24:54
URL: http://emmeliese.blogg.se/
Postat av: emma

Hejsan!

Jag är grymt sugen på att dra mig till London som aupair nästa höst och har lite funderingar..

Tänkte du kanske hade några svar på mina sjuttioelva frågor ;)



* har du åkt med en organisation, isf vilken och är du nöjd?

* är det svårt att träffa "vänner" att umgås med på fritiden? hur hittar man dem liksom?

* läser du någon engelska kurs eller annat?

* när började du din ansökan som aupair?



skulle vara kul att få lite svar från någon som har erfarenheten :) är så gruvligt tagg på att åka!



Kraam!



2010-09-14 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0