ÅRETS JULKORT

Även i år fick jag äran att göra familjens julkort *host* hahah så här är resultatet som jag snabbt slängde ihop igår (vår familj har sådan otroligt bra framförhållning, som alltid!). Även om jag inte är jättenöjd så kom vi alla med på bild iaf och det är det viktigaste, haha.




Nu ska jag snart dra till arbetsförmedlingen, ska ha nåt sorts möte. Känns lite onödigt nu när jag och Sofia bestämt oss för att åka till London i februari men skit samma, lika bra att ha det gjort. Skulle åka till m&m idag också men får se.. det är SVINGALT ute så vet inte om jag vågar mig ut på vägen, inte till gbg iaf. Håller mig kanske i kungälv idag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0