I COULD GET USED TO THIS

Jag och brorsan drog en tur på stan för att kolla rean, kom hem med några påsar iaf. Fick med mig ett par svarta jeans, en svart skinnjacka och, ÄNTLIGEN, ett par nya stövlar! hahah det behövdes verkligen, nu slipper jag frysa om fötterna.

Har haft en mysig jul, om en lite annorlunda, men helt okej. Jag känner dock att jag ätit konstans i sådär tre dagar typ så det är väl inte jättebra, hahah får bli friskis imon om dom har nåt pass. På nyår verkar det bli middag hemma hos malins boyfriend med tjejorna, blir nog himlans trevligt!

Har inte fått svar från jobbet jag sökt men vi får väl se om dom ringer imon kanske, annars får jag sätta upp vikarietiderna för förskolan för januari ist. Just nu är jag himla glad ändå, spelar ingen roll hur det blir.

Ska väl försöka sova så det kan bli morgon någon gång liksom.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0