Everyone knows I'm over my head.

Haha, ibland är det så veligt här. Skulle hämta Marni hade Dan sagt idag men när jag kommer till skolan säger Cherise (en annan au pair) att hon ska hämta Marni eftersom hon skulle på playdate hos hennes au pair-barn. Så jag fick gå hem utan barn idag.. Fast det gör inte så mkt, betyder bara att det är lugnt och skönt här hemma ända fram till ca 17.30! Gött!

Såg förresten att dom har svenska kakor i en mindre te/kaffe/sylt/marmelad/kak-affär här i Muswell Hill! Anna's Kakor, inte ofta men hittar det här liksom! Ska köpa såna nästa gång (dom hade pepparkakor) mums! Nu sitter jag här och äter soppa för att hålla mig varm, det är värsta kallt idag. Fast skönt kallt :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0