GOD MORGON

seriöst, jag får damp på min dator. När jag går in på internet så bara scrollas alla sidor ner till botten liksom. Och det går inte att komma upp igen! Så då får jag sitta och uppdatera typ tusen gånger (inte ens säkert det funkar då ändå). ååååååååh, jag blir så trött!!

Har varit nere och gjort gröt och en kopp te till mig så nu ligger jag i sängen igen. Härlig vecka asså! Kommer inte behöva hjälpa till med barnen mer än kanske hämta dom i skolan imon så rätt soft ändå, även om det suger att ligga inne hela dagarna. Ska iofs försöka komma ut på en promenad idag iaf, kan vara skönt tror jag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kom hem så får du "mac´a" lite .. mycket bättre :-)

2010-11-04 @ 07:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0