SNÖÖ!

Ja, det snöar faktiskt här i London.. och är jävligt kallt! Väntar på att familjen ska komma hem, tror dom gör det typ nu, så jag kan jobba några timmar. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, känner ju inte riktigt för att gå ut i det kalla vädret men vill inte hänga här hemma nu sista veckan :/ Ska se vad jag kan hitta på. Imorgon blir det iaf fika inne i stan (om jag kommer in vill säga, dom stänger ju av en massa vägar här pga snön!)

Jag sitter förövrigt och lyssnar på julmusik! Så himla mysigt. Har mummsat i mig tre scones också så är fullproppad, haha. Räcker med mat idag.

Igårkväll var jag på pub med Elin, Emelie och Ellinor. Vi drack mulled wine och åt ostbricka, mkt mysigt! :) Idag var jag en sväng i Wood Green med Nina och Michelle. Gud vad jag kommer sakna alla!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0