ALWAYS BETTER LATE THEN NEVER

God morgon, god morgon.

Lite sådär halvgrått väder här idag, inte jättekul. hoppas inte det börjar regna bara, fast ser typ ut att göra det. Jag ska en sväng till Camden iaf för fika/lunch sen är det babysitting ikväll. För övrigt blir det ändrade planer för mitt fortsatta boende/jobbande här i London, vi får se hur det blir. Jag berättar mer när jag orkar skriva lite längre. Nu börjar jag faktiskt bli hungrig så kanske ska gå och ta nåt att äta för ska inte till Camden förrän om en timme. Kul kväll i Camden igår förresten med Nina och Michelle! haha och jag somnade på bussen. Vaknade upp i North Finchley och fick ta bussen tillbaka, haha usch jag var jättetrött.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad? Berätta! :)<3

2010-10-09 @ 16:40:17
URL: http://aboutfialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0