I'VE BEEN BEGGING YOU FOR ANSWERS

Ååh, vet inte hur jag ska göra.. Det är så svårt att fråga föräldrarna hur det blir med jobbet för det verkar som dom inte heller vet. Idag när jag pratade med Les om det lite sa hon att om det blir bättre och hon får mkt jobb kanska jag kan stanna (fatta inte om det var iaf till jul elr till mars som det var tänkt från början) men om det blir sämre med deras ekononomi så kan jag behöva åka innan (men dom skulle säga till iaf fyra veckor i förväg om jag behöver hitta nåt annat). Känns jobbigt att inte säkert veta att jag måste flytta för det blir så svårt att planera liksom.

Nu har jag iaf suttit ett bra tag och letat kurser, både distanskurser och vanliga, hemifrån. Fundera på att även söka nåt här men det är svårt för jag är så dålig på att hitta skolor och sånt..haha. Anyway käner jag nästan att jag faktiskt vills sluta till jul, Les sa det också att det inte är rättvist mot mig om jag ska anpassa mig efter dom hela tiden, om jag vill planera för att göra nåt annat efter jul liksom. Dom är så snälla :)

Efter en mysig lunch i Camden (♥) inhandlade jag födelsedagspresent till Leila som fyller fyra imon, blir nog lite tårta och presenter för henne. Undra om jag måste gå upp ännu tidigare då kanske? haha hoppas inte det. Nu ska jag chilla lite elr gå ner och se hur det går för Jas med läxorna. Alltså känner ju inte att jag måste vara med där nere eftersom pappan är där. Äh, jag vet inte..det är lite speciellt här hemma, hahah.

Puss


Kommentarer
Postat av: neA

Jag tycker det är lite dåligt av dom att inte ha någon koll alls. Dom borde ha vetat om detta innan dom skaffade sig en au pair!

2010-10-12 @ 21:27:56
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tycker att dom snuvar dig på en upplevelse och tycker att de borde bestämma sig. Sen kanske de tycker så mycket om dig och egentligen vill ha dig kvar och hoppas in i det sista att de ska ha råd.... Svårt !

Men finns inget annat så får ni väl som sagt åka tillbaka efter jul och hitta på ngt annat ...Det lööööser sig !!!

2010-10-13 @ 00:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0