FYRA VECKOR

Imorgon har jag varit här i fyra veckor. Det är helt stört! Känns verkligen inte som att jag varit här en hel månad liksom. Jag trivs mycket bra och det är fortfarande så mycket nytt, har verkligen inte ens hunnit med en bråkdel av allt man ska göra här! haha. Jag tänkte iaf berätta lite om min kommande vecka eftersom jag vet att ni alla är väldigt intresserade av mitt liv! (Y)

Måndag: (Idag alltså för er som missat det) Jag hade bara lite strykning, diskning och städning på schemat, sedan var jag ledig fram till halv fem typ. Barnen var snälla, bara lite trötta och jobbiga men det var lugnt. Tänkte hitta nån att äta pizza med men det blir imorgon istället.

Tisdag: Behöver inte hjälpa till med frukost här heller så det blir väl som idah (måndag) ungefär. Pizza i Muswell Hill med Nina och kanske Elin, myspys :)

Onsdag: Vet inte hur jag jobbar... På kvällen ska jag iaf ut med Helene, en fransk tjej. Ska bli himla nice!

Torsdag: Jobbar... hahah alla dagar är lite olika, beror på om jag behöver ta barnen till skolan eller hämta dom på eftermiddagen. Det är olika varje dag liksom. På kvällen är det iaf första fotbollsträningen för mig i Tottenham! typ hjälp. Hmm..hoppas det går bra och att jag inte skämmer ut mig elr är jättedålig!

Fredag: Hoppas på en soft dag och sen utgång på kvällen. Eftersom jag inte var ute denna helgen är jag värsta sugen nu :)

HEEEEEELG! hahah inte mycket bestämt men hoppas det blir nåt kul. Kanske Tate Modern! Jag vill dit!

Nu vet ni liite mer om min vecka iaf även om jag inte är så jättebra på att planera och strukturera allt. haha

Pusss

Kommentarer
Postat av: Elin

Följ med på lördag, vi kan vara privattjejerna som fotar allt och inget ;)

2010-09-13 @ 22:48:25
URL: http://londonbyelin.se
Postat av: NeA

Låter skitnajs! Jag är så avundsjuk på att du har träffat så många människor! Alla bor ju i London liksom! MEN LYCKA TILL PÅ FOTBOLLSTRÄNINGEN!!

2010-09-14 @ 10:19:07
URL: http://neabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0