I CAME SO CLOSE BUT WHAT CAN I DO?

Gud vad jag måste bli bättre på att ta bilder. Jag som hatar att läsa bloggar utan bilder..hur ser min ut liksom? Är bara så himla jobbigt att gå runt och bära på min systemkamera bara. åh, vilken bra idé jag fick!
MAMMA & PAPPA, JAG ÖNSKAR MIG EN KAMERA I FÖDELSEDAGSPRESENT!
sådär, då var det fixat. hahahhahahha.

Idag var jag en sväng på au pair-mötet här i Muswell Hill. Visste inte att det kommit så många hit nu! Värsta kul! Sen gick jag hem och skypa med AmandaPanda så vi kunde bestämma lite inför ikväll. Klockan 20 ska vi hämta henne på Highgate Station och sen åka hem till mig. Ikväll blir det chill, antingen här hemma nånstans eller i Camden, får se vad vi bestämmer oss för :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Mm

2010-09-30 @ 16:06:07
Postat av: Mamsen

Ha, nu var välan du himla rolig ... har för mig att du fick en i Studentpresent ? Det räckte alltså inte .. Mhmmm ... vi får väl se ..

2010-09-30 @ 16:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0