I've got this feeling you can't ignore

God morgon.

Ensam hemma, så sköönt. L är borta och kommer hem vid lunchtid så jag har några timmar för mig själv iaf. Ska städa lite iaf och sen vet jag inte. Behövde inte hämta barnen i skolan idag heller (känns inte som jag har gjort nånting den här veckan, hahha) Men jag ska verkligen inte klaga.

Filmen igår var jättebra faktiskt, jag gillade den! (och den var bra mycket bättre en ditt senaste filmval elin) hahah. Ikväll blir det fotbollsträning. En tjej i laget bor också i Muswell Hill så jag kan ta bussen tillsammans med henne, värsta skönt!

Det börjar bli höst nu. På riktigt. Jag tänkte såhär att om det blir några pengar över från min lön på söndag så ska jag försöka köpa en jacka. Det kommer väl aldrig hända men man kan ju alltid hoppas :)


And this is for my friends that don't understand anything of what I've written above. Maybe I should begin to write a bit in english if you would like that? hahah. Anyway I'm home by myself and have not much to do today as well (why do they even need an au pair) hahah no just kidding, I've done some things at least so it's okay.

The movie yesterday was actually really good! (especially to be picked by elin) hahah. 

Cheers

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag tycker också mitt filmval var bättre denna veckan! Kanske blir ÄNNU bättre nästa vecka? ;)

2010-09-16 @ 11:26:36
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0