JAG ÄR HELT SLUT

Gud, jag är så trött på dom nu så jag har stängt in mig i vardagsrummet. Jas har en kompis här och dom är överallt typ. Och jag har ont i halsen och känner mig typ som om jag ska bli sjuk.. går in i mer saker än vanligt alltså, vet inte hur många gånger jag slagit i tårna idag! Vill sova! Hoppas Dan kommer hem snart så jag kan få lite ledigt, måste gå in till Muswell Hill för att fixa en sak, och kan vara skönt att komma ut lite. Det är värsta fint väder här nu! Har varit det flera dagar nu :) Skönt!

Jag och Marni bakade chokladkaka förut, faktiskt en av de bästa kladdkakorna jag gjort! Den blev jättegod (jag var tvungen att smaka fastän Marni tyckte att vi skulle vänta tills efter middagen då de andra var hemma så det inte skulle bli orättvist, aaaw).

Ikväll ska jag hem till Kati och resten av finskorna och sen kanske vi ska ut eller nåt. Blir nog bra!
Nu ska jag dricka lite mer te och kolla på tv. Tjejerna kommer väl in om nån slår ihjäl den andra elr nåt. Hoppas jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0