JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

JAG SKA SE MCFLY!

Hahah jag och elin satt och uppdaterade sidorna när biljetterna släpptes så elin lyckades få två stycken! Mitt visa kort cpade så jag kunde inte slutföra mitt köp men det var ju två som vi behövde så det var lugnt :) 19 oktober blir det alltså McFly-konsert på O2 arenan i London. Grymt! ♥

Nu drar jag strax in till Svenska Ambassaden och gör min plikt för Sverige genom att rösta. Känns bra.
Efter det hoppas jag att jag hinner åka med till Ikea för att äta KÖTTBULLAR MED POTATIS, SÅS OCH LINGONSYLT! gud, jag längtar.

Ikväll sitter jag barnvakt medans de andra tjejerna ska ha tacokväll plus utgång. Inte okej men men..

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så glad för din skull! Du kmr vara i extas hela tiden nu! SOFIA JAG SKA SE MCFLY IKVÄLL!!! hahhaa <3

2010-09-11 @ 18:31:14
URL: http://aboutfialia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hallå ville bara säga att jag var på Ikea härom dagen och käkade svenska meatballs, samt att jag vart och röstat :) Hehe, puss på dig, hoppas allt är bra!

2010-09-11 @ 22:02:25
Postat av: Sofia

haha ah läste ju det :) göttans för dig! men du skype snart? för att dte r mkt du har att berätta till mig ;) haha puss underbaring<3

2010-09-12 @ 19:08:55
URL: http://aboutfialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0