Jag tror att livet just har börjat och det blir vad du gör det till

God morgon (lunch?)

Jag sitter just nu i köket och typ kollar när Dan lagar mat, lasagne, mums. Tjejerna har kompisar här så det är rätt lugnt. Har bara hjälpt till lite vid frukost idag och sen fick jag slappa lite :) Ska ta Jas till en kompis för sleepover lite senare så då blir det bara jag och Marni här hemma för föräldrarna ska iväg en stund. Kanske kan gå till parken eller bara gå en promenad.. Jag måste köpa lite saker så kan nog få med mig Marni i affären på vägen tillbaka från Jas kompis.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skönt att höra att du även får softa .. hoppas lasagnen blev god :-)

2010-09-01 @ 20:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0