ONSDAG

God morgon kära vänner (plus c-j)

Jag sitter här i köket, alla barnen har gått till skolan (dom var fem tjejer här eftersom vi hade sleepover med två extra kids) och det är lugnt och skönt. Jag har nu även fattat hur deras espressomaskin fungerar så nu känns det inte speciellt lockande att ta en kopp snabbkaffe när man kan få riktigt! Dock vågar jag inte dricka mer nu eftersom dom har sånt kapselkaffe så vill inte ta slut på det.

Idag tror jag att jag ska städa lite. Ha rinte gjort det på typ hela veckan ju. Börjar få abstinens (?) HAHAH. Okej, nä men jag ska seriöst dammsuga och våttorka golven tror jag. Dom har inte sagt nåt jag ska göra idag men lika bra att få det gjort eftersom jag ändå måste göra det nån gång under veckan :)

Igår kväll åt jag alltså pizza med Nina, hahah så himla små och söta pizzor dom hade på restaurangen men dom var alldeles lagom faktiskt! Om man äter en hel stor pizza blir man ju liksom så himla äckligt mätt men detn har var precis vad jag behövde (även om det hade varit gott med en stor fet pizza.. det får bli nästa gång, haha) Min lön är typ slut nu så vet inte om jag ska göra nåt ikväll elr inte, beror på om jag är på bra humör och inte för trött.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du får köpa egna doseringar till kaffet så kan du ta en x-tra kopp då och då - vilken sort vill du ha ?

2010-09-15 @ 16:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0