THIS IS CRAZY

Det här är coolt!

Gårdagen gick bra, inte jättemkt att göra men fick ha tjejerna hela eftermiddagen och kvällen själv för föräldrarna blev sena hem. Men det gick till slut att få på dom pyamas och få dom i säng (sen om dom stannade där är ju en annan sak) haha. Kvällen spenderades i Camden, bra kväll :)

Idag har jag hjälpt till lite vid frukosten och sen städat och tvättat alla golv. Tog en joggingrunda och nu har jag ätit lunch. Funderar på om jag ska gå inte till Muswell Hill en stund elr nåt..vet inte riktigt vad jag ska göra. Tror itne jag behövde hämta tjejerna från skolan, tror Dan gör det men ska jobba till halv åtta sen så kanske skulle vila lite elr nåt. Ikväll blir det förhoppningsvis bio i Muswell Hill med ett gäng underbara flickor.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0