TISDAG

Hej Hej Hallå!

Sitter här i köket med Jas och Marni som håller på att pyssla..vet inte riktigt vad dom gör men något är det iaf. Fick dom att komma igång lite efter att de suttit och bråkat om Wii och sa att dom var uttråkade. Haha.
Jag gick upp halv sju idag för att hinna äta frukost innan jag skulle väcka tjejerna vid sju. Vi skulle nämligen köra en "test-skoldag" idag så att jag fick känna hur det var på skolmornarna när allt ska gå snabbt och smidigt. Kommer nog gå bra tror jag men mycket att tänka på när jag ska packa allas skolväskor. Tur att dom har skoluniform så man vet vad som ska ha för kläder och slipper krångla med det iaf!

I eftermiddag ska jag försöka ta med mig Jas (Marni ska till en kompis) och gå till en lekplats för att möta Nina (den tyska tjejen som bor nära mig) och hennes tjejer. Ska bli kul att komma ut lite! Ikväll blir det förmodligen in till Camden men ska försöka komme hem i tid eftersom skolan börjar imon och jag måste vara tillräckligt pigg för att få upp alla på morgonen! haha.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du kan väl köra lite "Familjen Trapp-stuk" (Sound of Music) ... Visselpipa och marschering till skolan :-)

2010-09-08 @ 08:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0