TOTALLY SWEDISH DAY


Hahah var var jag idag? IKEA! mums med köttbullar alltså! Jag och Elin var först på svenska ambassaden och röstade (mycket svenskar, härligt!), sedan gick vi vidare till butiken Totally Swedish där dom bara har svensk mat, tidningar och godis. Efter det åkte vi mkt tunnelbana och efter lite krångel mötte vi upp Moa, Katarina och Rebecca på Tottenham Hale och åkte till Ikea. Förresten ska jag aldrig mer åka buss med elin, hon för otur med sig. hahah jag fick värsta panik när vi skulle hem och det inte kom nån buss eftersom jag skulle vara barnvakt och fölräldrarna skulle åka kl 17. Men det ordnade sig och jag hann hem i tid, puh! Har för övrigt inhandlat knäckebröd, mannagryn och ost. gott är det.

Imorogn måste jag först en sväng till Wood Green och Primark.. måste köpa tröja och ett par skor om jag hottar några! Tröja iaf så jag inte fryser ihjäl. Det börjar bli kallt och jag har bara min skinnjacka med mig hit, och typ inga bra tröjor så det måste jag köpa. Jacka får jag nog köpa nästa helg, om jag inte hittar nån billig imon :) På eftermiddagen blir det nog att kolla in Thames festivalen. Mysigt.

Nu ska jag strax gå upp till mitt rum och kolla lsutet på Pretty Woman (eftersom jag somnade ifrån den igår).

Puss sov gott snyggingar (plus c-j)

 


Kommentarer
Postat av: NeA

Ååh, låter underbart! Jag ska också åka till Ikea nångång och köpa massa svensk mat :) Har dom djungelvrål tro? Dom jag har med mig börjar ta slut.. Men gött att du har röstat! Det är viktigt! Jag ska nog rösta i veckan, hoppas att inget strular bara! Ha det bäst!

2010-09-11 @ 23:34:47
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vill att du åker buss med mig fler gånger ju! :(

2010-09-12 @ 14:09:43
URL: http://londonbyelin.se
Postat av: Mamsen

Leverans av varmare Skinnjacka kommer om 2 veckor !! Men en varm tröja kan väl vara bra så länge..

2010-09-12 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0