FIVE CUPS OF COFFEE AND I'M ALONE

Tjaaa!

Elin tycker min blogg är emo så jag får väl göra nåt åt det dårå.  Har kommit hem från jobbet och sitter nu med min fina kaffemugg och chillar lite. Ska kanske ta en sväng och kolla mobil senare, fast måste egentligen städa mitt rum. Ska in till stan sen iaf och träffa Malin, ska bli mysigt :)
Har målat halva rummet nu så det börjar bli något, skönt! Kanske jag kan få flytta in nån gång nästa vecka typ hehe kan ju vara gött att vara klar med allt innan skolan börjar. Omg jag ska läsa nu. Herregud hur ska det gå?

Anyway igår blev det lite shopping med bror och kusinerna. Det var välbehövligt och nu kanske jag kan rensa lite i garderoben. Måste nog gör det så mkt skit som jag har där..

Puss

Kommentarer
Postat av: elin

haha sötis! ses snart c:

2011-08-18 @ 20:56:03
URL: http://spotties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0