WE LOVE LIKE VAMPIRES

God morgon. Jag vaknade av att pappa och bror var uppe och sen kunde jag inte somna om eftersom min axel är HELT JÄVLA CP. Usch, det gör så himla ont, fattar inte varför jag har så ont på natten. I alla fall ska jag vänta tills imon och då antagligen gå till vårdcentralen för att få en dunderkur, för jag orkar inte med det här igen. Speceillt inte nu när vi ska till London.

Idag blir det lunch med elin inne i göteborg där hon har praktik ♥
Ska ta ut lite pengar och växla lite till pund också så jag vet att jag har några hyror i alla fall. Det är ju inte långt kvar tills vi åker nu ju! 8 dagar kvar liksom. Herregud, måste snart börja packa. Haha.

Nu ska jag fixa kaffe.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0