HEMMA!

Gud vad det är skönt att vara hemma i sverige! Ni fattar inte! Är faktiskt rätt trött på London, skulle inte vilja bo där någon längre tid..är ganska nöjd nu. Klart jag kommer åka tillbaka men inte för att bo där, bara på semester tror jag. Nu när jag är hemma ska jag passa på att träna, träffa kompiasr, ta det lugnt och sen är det Peace & Love. Så himla härligt! Idag är det dock inte bästa sommarvädret, det regnar och är grått, men det är skönt faktiskt för det har varit jättekvavt de senaste dagarna. Tänkte dra ner till gymmet om en stund tror jag, måste bara linda min fot, vill liksom inte bli skadad nu när jag bestämt mig för att köra hårdträning i några veckor. Asgött atat komma igång nu efter London, jag har blivit tjock..hahah. Måste ju komma i lite bikiniform iaf.

Anyway, får se vad jag gör senare. Kanske drar in till stan och hälsar på mormor och morfar en stund om dom är hemma. Annars blir det väl hem och läsa eller kolla film, det får man göra när det regnar! Just det, skulle ju fixa klipptid. Hoppas dom har tid med mig nån dag snart för det behövs verkligen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0