LIKE WE USED TO

God morgon! Plötsligt blev mitt liv fullt med jobb.. Hur hände detta? Från att inte ha jobbat någonting till att jobba dubbelpass flera dagar i veckan. Anyway, det är goa pengar i slutet av månaden! Jag har en plan för dagen, en bra plan tror jag nog det är så ska försöka hålla mig till den. Börjar jobba halv fyra så har några timmar på mig nu under dan, känns skönt :)

Till helgen är det påsk, mysigt, även om vi aldrig varit några riktiga påskfirare. För det mesta har det blivit att jag gått upp på morgonen, upptäckt att det är skärtorsdag/påskafton och gått ut innan alla andra vaknat för att plocka in lite påskris som jag satte lite fjädrar i. Några små kycklingar kanske jag fick fram ur någon låda också.. Sedan åt vi ägg med grädd-kaviar-lökröra. Lite påsklunch och äggletande på det och sen är påsken över, men det räcker för mig. I år blir det påskmiddag i Stenungsund och påsklunch + chill på Tjörn, ska bli jätteskönt faktiskt :)

Ska fixa lite här hemma och sen dra iväg och träna och sola tänkte jag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0