STRESSAD TJEJ

Ojdå, känner att jag inte uppdaterat bloggen på jättelänge men har verkligen inte haft tid. Massa jobb, besök i andra städer, mys och annat viktigt att tänka på.. Har varit sjukt stressad de senaste dagarna över mitt skolval. Nu är det dock gjort så blir antagligen Karlstad till hösten! Varför vet jag inte, eller om det ens är det jag vill eller om det är bra eller roligt eller rätt? Men men, man måste ju börja någonstans i alla fall. Karlstad kändes lagom långt bort, gött med bostadsgaranti och när jag fick bekräftat av Emelie att det var en superbra stad så fick det bli så. Japp. Benjamin har lovat att komma och hälsa på så det ska nog bli bra. Distansförhållande är kanske inte något jag ser fram emot men det måste gå! ♥ Nej, men jag tror det kommer bli mysigt, längtar verkligen efter att få flytta nu och ha en egen lägenhet, ska bli superkul!

Har precis ätit, jobbade till 11.45 idag så det var chill. Nu är jag dock sjukt trött och ont i magen och huvudet, antagligen stressen som håller i sig.. Hade tänkt träna ikväll i alla fall, skönt att äntligen hinna med lite träning på kvällarna!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0