ONSDAG

Jag började skriva ett inlägg typ igår men blev aldrig att det publicerades så nu försöker jag igen. Har haft en förmiddag på jobbet, kom hem, åkte och storhandlade och nu har jag och pappa ätit lite mat. Ska ner och träna senare ikväll med Amanda, medel blir det idag. Gårdagens medel/station var superbra som vanligt, älskar deras pass, och jag känner att jag faktiskt orkar mer nu. Kan till och med göra smala armhävningar! Haha gud, det har jag aldrig klarat innan.

Har ju tagit hand om en sjuk pappa några dagar men han är på bättringsvägen faktiskt. Ni vet manlig förkylning, "nära döden upplevelse" *host*, haha. Bakade cupckaes också som blev helt okej (inte så goda som jag tänkt mig, är egentligen bara frostingen jag vill ha), men slängde resten nu.. Dom bara står där och vill bli ätna så att jag förstör min diet totalt, hehe, inte bra alls.

Imorgon kommer äntligen första lönen från hemtjänsten in på kontot, väldigt skönt tycker jag. I helgen hoppas jag på bra väder som dom sagt även om jag jobbar morgon och kväll både lördag och söndag. Blir en riktig jobbhelg men ska ju vara ledig över Valborg så tänkte att det är lika bra att få jobbat lite innan dess!

Har varit sjukt stressad över skolvalet och över mitt liv rent allmänt, hoppas det lägger sig lite nu i alla fall. Hatar detta gråa väder också, så fort solen kommer fram lite känns livet såå mycket lättare och det bästa som kunde hända mig just nu hade varit en fet solsemester. Det enda jag önskar mig liksom, snälla ge mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Solsemester v 27 ... Puss

2012-04-26 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0