En helt vanlig söndag morgon i Karlstad

Tänkte att Jagger väl börja blogga lite bättre igen nu när jag har flyttat, JAG ÄR I KARLSTAD FGS! Flytten igår gick jättebra och det mesta fick plats i bilarna, mamma får ta med sig lite mer grejer sen när hon kommer upp igen i veckan allteftersom jag kommer på vad jag mer behöver. Vi fick iordning i lägenheten rätt snabbt i alla fall, hade ju bara mitt rum och köket att fixa lite resten får vi ta när mina flatmates kommer också, så hann med en liten kvällsfika innan mamma behövde åka hemåt igen. Efter det tog jag och Benjamin en liten kvällspromenad för att hitta nån affär och kolla in området. Kom fram till en stoor Ica där det även fanns Elgiganten (till Benjamins stora förtjusning), Lager 157, Stadium outlet och Jula, 1km från vår lägenhet så det var gött!

Idag blir det lite sightseeing i Karlstad, en tur till Ikea och inhandlande av allt jag behöver för morgondagens första skoldag, läskigt. Nej, nu ska jag upp och laga frukost, koka lite ägg och så!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0