CAN'T YOU SEE ALL SMALL THINGS IN LIFE?

God morgon! Har ätit frukost med bror och nu ska jag ta en liten morgonkaffe efter det. Idag blir det in till stan för intervju, ringa lite samtal och försöka komma igång med min nya kurs. Ser i och för sig mest fram emot en annan kommande intervju, förhoppningsvis i veckan, men det får vi se hur det går. Är så skönt att vara hemma igen och bara kunna ta det lugnt (även om det var det vi gjorde hela tiden när vi var borta ändå, haha). Hade en supermysig lördagkväll med min fina pojk som hade lagat trerätters! Surprise! Sedan igår chillade vi lite och sen åkte jag hem för att träna, så himla skönt, tog en sväng på gymmet och sen medelpass på det. Gött. Även om man varit på skidsemester och rört på sig hela dagarna känner man sog rätt tjock när man ätit en massa god mat varje dag, haha. Nu blir det lite bättre när man är hemma och själv kan bestämma vad man ska äta. Blir kanske träning ikväll igen, tror det i alla fall. Måste ju träna in dom nya skorna liksom nu när jag varit borta från gymmet en vecka.

Oj, ser att pappa hängt ut sina skidkläder.. Dom ser liite vitare ut än vad dom var innan, smart att ha dom ute när det är snö, regn och frost liksom. Men men, fräscha blir dom ju!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0