THIS WON'T BE THE LAST TIME

Dåligt med bilder härifrån Åre, men pappa har tagit lite så kanske får upp några här senare.. Annars har vi haft en kanondag i backen idag med med helt perfekta backar! Man kan alltid klaga på vädret, att det är för kallt, för molnigt eller för blåsigt men det var bra, så kan jag säga i alla fall :) Imorgon bär det ändå av hemåt, om vi nu kommer iväg och inte blåser bort på vägen. Har nämligen utfärdats en klass 2-varning (som vanligt när vi ska hem från Åre) men det ska nog gå ändå hoppas vi! Startar tidigt så kanske vi hinner tillräckligt långt ner innan det slår till här uppe. Har packat klart och städet ur vår nedervåning så känns nog som vi är rätt klara. Är så himla trött idag, känner att jag kommer somna på typ två sekunder, och har ont i kroppen.. Men det är så det ska vara! Kände att jag var lite ovan med snowboarden i början men nu det sista gick det hur bra som helst! Längtar hem nu i alla fall även om vi haft en jätteskön vecka, är alltid skönt att komma hem till allt sitt eget och så. Har ätit alldeles för mycket god mat nu också så ska bli gött med lite ordentlig träning i veckan! Fick även veta att jag ska jobba under Gothenburg Horse Show nästa helg, ska bli himla kul faktiskt och var längesen jag jobbade på Svenska Mässan nu så det är nice :)

Slänger in en bild på Dovre fjäll som jag tog från bilfönstret eftersom vi inte stannade nånstans där den här gången, haha.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0