TISDAG

Hälsningar från Åre! Snö, snö och ännu mer snö, så har i princip vår dag sett ut. Kom ut i backen rätt sent och fick ju fixa utrustning och liftkort innan vi kunde börja åka. Första åket gick bättre än förväntat då jag inte stått på brädan på ett bra tag. Min snowboard gled dock inte riktigt så bra som jag ville men lämnade in den på vallning innan vi åkte hem så imorgon ska den nog gå prima hoppas jag! Nu sitter vi hemma i stugan och ska strax börja laga lite mat (Tacos idag igen, lyxigt!) samt invänta resten av gänget. Hoppas på bättre väder imorgon och kanske kunde vi komma upp ur sängen lite tidigare också så vi hinner med lite go åkning!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0