SHAKE IT OUT

Trevligt väder vi har.. Det som var så jättebra igår! Fick mig en långpromenad till Amanda för att baka semlor och sen en promenad hem också, så himla skönt med en massa sol! Vårkänslorna kom snabbt men nu är dom borta igen. Tråkigt med moln och regn! Hoppas verkligen att det blir bättre igen, är väldigt trött på detta nu. Vill ha vår nu!



Gårdagen var i alla fall super med godae semlor och trevligt sällskap. Fick tränat på kvällen också, dubbelpass. Känner att det börjar ta sig nu och träningsverken sitter där den ska (eller?). Nämen, idag har jag lite vilodag även om jag tror det kanske blir en liten promenad eller joggingtur lite senare. Ikväll blir det hem till Benjamin och sen jobbar jag hela helgen på Göteborg Horse Show, ska bli kul! Även om jag aldrig varit någon hästmänniska (tycker dom stora hästarna är rätt läskiga, ponnysar räcker för min del) så är de rätt mysiga djur ändå. Har ridit en gång i mitt liv, om man inte räknar med ponnyridning på djurparker då när man blir ledd av någon, och det var på Öland en gång för många somrar sen. Var superläskigt men jätteroligt att sitta i sadeln helt själv för första gången och ledaren som bara säger: "Sådär, nu rider vi!". Haha, det var en upplevelse men hästen var snäll så det gick bra. Saknar faktiskt det stället lite även om vi hade världens kassaste väder när vi var där..

Anyway, tror inte jag hade så mycket mer att berätta nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

åh horse show! fyfasiken va kul :( ta med mig till jobbet!

2012-02-22 @ 21:40:38
URL: http://spotties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0