WE COULD TURN THIS AROUND IN SECONDS

Favoritfrukost, dock utan jordgubbar idag (gammal bild alltså)


God morgon! . Ska till skolan en sväng, plugga lite och sen träning ikväll. Snorigheten tycks inte släppa något vidare men det går nog bra ändå. Snön ligger kvar även om det nog inte är riktigt lika kallt som det varit de senaste dagarna..eller? Har inte direkt varit ute men ser ut så i alla fall, haha.

 

Jag börjar faktiskt mer och mer komma fram till något i utbildningsväg. Tror jag? Alltså jag ändrar mig ju hela tiden men tror ändå jag är på rätt spår. Ska bara hitta något program som passar mina mål bara, haha är ju det som är det svåra liksom. Tycker det är jättejobbigt att behöva välja för jag vet verkligen inte vad jag vill jobba med! Det finns alldeles för mycket jag vill göra för att få ihop det till en rak linje i en riktning liksom. Sedan vet jag att det aldrig kommer bli så heller, det blir alltid utstickare och ändringar allt eftersom men jag skulle gärna vilja ha en någorlunda fast plan i alla fall. Äh, det kommer väl till slut.

 

Puss


Kommentarer
Postat av: NeA

Känner ´precis samma med plugg å så. Hur ska man veta NU vad man vill jobba med i 40 år? Men man får väl välja det man vill jobba med de närmaste 10 å sen får man väl byta om man ändrar sig :) Dagens fundering :P

2012-02-06 @ 16:00:15
URL: http://neabtw.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0