WHEN WE OWNED THE NIGHT

Så skönt med lite sovmorgon! Eller ah, jag är ju i och för sig vaken och uppe ur sängen men det lutar åt att jag kryper ner där en stund igen kanske. Annars är jag väldigt sugen på att baka och eftersom jag är ledig idag kanske jag ska passa på. Pappa lämnade bilen hemma också så kan ta en sväng till affären, antar att jag behöver lite ingredienser. Mina förra cupcakes blev så himla goda så jag är lite inne på att göra det igen, dock i mindre formar och med lite mer varierande frosting. Får se vad jag kan åstadkomma!

I eftermiddag blir jag och bror upplockade av Annika för att möta upp pappsen på båtmässan inne i Gäteborg. Ska bli kul, älskar att gå runt och kolla alla stora och lyxiga båtar, haha även om vi nog inte kommer byta upp oss på ett bra tag (om det nu ens händer). Vår Albin Alpha får nog stå sig några år till, och den är jag ändå helt klart nöjd med. Liite rymligare än Maxi 77:an vi hade innan som var på tok för liten, haha!

Btw, Lady Antebellum kommer till Göteborg 24 Juli och jag vill så gärna gå! Är fortfarande lite ledsen för att ha missat när NEEDTOBREATHE var här så kanske kan väga upp det lite med att se dom i alla fall?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0