HOME SWEET HOME

Hemma! Ja, äntligen är vi tillbaks från vår resa till Val Thorens i franska alperna. Har haft en otroligt bra vecka med massa sol (även om det var molnigt några dagar, sådant man får räkna med) och himla bra skidåkning! Träffade sköna människor, hängde på after ski, lagade mat, åt mat, utgång, åkte skidor, solade, softade och allt sånt där man gör på skidsemester. Blev dock magsjuk sista dagen så blev en dags mindre skidåkning för mig. Bussresan hem på 30 timmar var därför inte heller så kul men jag överlevde och på kvällen fick jag ju äntligen träffa min fining igen efter 10 dagar så det var värt allt! Kan nog lägga upp lite bilder senare när jag orkar. Nu är jag jättetrött och jättehungrig, känns att jag har både sömn och mat att ta igen så det får bli kvällens uppgift. Lämna tillbaks skidorna ska jag göra också så fort pappa kommer hem! Ska förresten få ha bilen resten av veckan, woho, så jag och Benjamin planerar in lite roadtrips, haha. Eller ah, en tur till Tjörn räknas väl som roadtrip? ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0