LAST DAY, UNTIL TOMORROW.

Ojoj, mycket att göra de här dagarna alltså. Kom precis till skolan, ska ha redovisning av projektarbetet nu kl 9 så ska förbereda oss lite. Sedan blir det hem snabbt och fixa lite grejer, sen fika med Fanny och efter det in till stan för att gå på bio med Rebecka och Carl-Johan. Rätt bra dag ändå, kommer i alla fall kännas skönt när vi är klara i skolan! Fick med mig lite kaffe så väntar bara på att mina kompanjoner ska komma nu.

Imorgon är det första dagen på nästa kurs (där jag för övrigt inte kunnat bestämma mig om jag vill läsa matte eller kemi), blir spännande ändå! Sedan hem och hämta ut skidorna och det och sen hem till B för att äta middag och ha det lite mysigt :) Blir nog en bra dag det med!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0