TISDAG

Alltså jag är så sjukt trött. Fast sådär jobbigt trött så det känns som om jag ändå inte kan sova.. Asweird. Kunde inte somna igårkväll fastän jag var jättetrött liksom, ögonen ville inte blunda av någon konstig anledning men till slut somnade jag ju änan hdå. Sedan väckte pappa mig vid kl 6 bara för att jag kanske skulle bli tvungen att köra honom (hade sagt fel tid till taxichauffören eller nåt), det löste sig dock så jag slapp köra men kunde ju såklart inte somna om och har varit vaken sedan dess. När jag blir såhär trött mår jag typ dåligt och kan inte koncentrera mig för fem öre! Lyckat att sitta med matteboken framme då, får verkligen så mycket gjort..

Anyway, ikväll blir det träning. Ska bli superskönt och jag tror att det är det som behövs för att jag ska få tillbaks lite energi! Det och lite god mat så ska ni se att det blir fart på mig igen. Jag är riktigt sugen på att köoa nya träningskläder och mamma har lovat att vi ska fixa nya träningsskor till mig nån dag snart. Yes! Måste dock hålla lite i mina pengar nu, gick ju åt rätt mycket på skidresan så nu blir det till att spara till nästa resa! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0