MORE THAN THIS

God morgon! Jag har ätit en god frukost och tänkte dra ner till gymmet om en liten stund, känner att det börjar bli dags för det. Hur långt är det kvar till beach 2012? Jaa, tre-fyra månader (beror på när man börjar känna att det är tillräckligt varmt för att visa lite hud, vem vet kanske blir det redan i maj?).. Haha, betyder stenhårt jobb alltså! Gud, får lite dåligt samvete nu men okej, dom månaderna som är kvar är det bara att köra!

Var på Quiz igår på Harrys i Stenungsund, riktigt kul att alla var med och god mat blev det också. Hamburgertallrik är nog min största last när jag är på restaurang, har väldigt svårt för att välja nåt annat men å andra sidan är det otroligt gott (även om det i princip innehåller hela mitt dagsbehov). Tror att pappa har kommit över att vi förlorade nu så det är bara att ladda om och öva till nästa gång, haha.

Ikväll blir det filmkväll hos Benjamin, mysigt, och sedan imorgon är det Amanda som ska firas med hemmafest, blir nice det med! Nej, nu ska jag packa väskan och ta mig utanför dörren (HATAR att det snöat och är kallt ute igen!).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0