YOU ARE AMAZING, JUST LIKE YOU ARE

God morgon! Pappa väckte mig tidigare än jag tänkt så är klar och chillar lite, ska inte gå till bussen förrän om en haltimme typ. Idag är det fullspäckat schema som gäller men det blir kul tror jag, sedan hem till Benjamin och ta det lugnt. Igår gick jag en riktig långpromenad med Amanda på två timmar, skönt! Sedan var jag hemma en stund, fixa lite mat, och sen ner till träningen, var rätt seg igår men hoppas det går bättre idag/imorgon (får se när jag hinner).. Efter det drog jag hem till Fanny för lite mysig filmkväll, väldigt bra avslutning på dagen alltså!

Jag har fått lite fnatt på frukostbloggar och kollar ofta inlägg om just frukostar och vad folk äter osv. Det ser så himla gott ut! Frukost är verkligen bästa målet på dagen enligt mig och jag tycker det är skönt när man har lite tid att göra i ordning en extra lyxig frukost. Har fått lite inspiration och något som står på listan att testa är amerikanska pannkakor! Får väl se om det blir någon god brunch inom en snar framtid? Hehe.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0