2012-10-20

Gud, veckorna går så fort. Sitter och skriver labbrapport på min sega dator medans Benjamin spelar lite på sin, go lördagsmorgon eller? Ska i alla fall ut till Tjörn om ett tag och ha det lite mysigt, äta gott och så. Blir en bra helg det här tror jag. Fick bokat in fikor med både Elin och Linnea samt en runda på stan med brorsan igår så jag var helnöjd när jag till slut fick sätta mig i soffan och kolla på "The Woman in Black" (bara för att Daniel Radcliffe är med) och den var faktistk bra! Läskig men bra.
 
Ska fortsätta lite med plugget nu, trevlig lördag på er!
 
Ps. Vi ska boka en resa till London också, snarast!
 
Puss
 
Bild från google.se

Kommentarer
Postat av: mamsen

ta med mig då !!

2012-10-21 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0