WHEN ONLY THE STARS CAN TELL

Jag hatar detta väder! Kallt, blåsigt och snö.. Vad är det liksom? Kan det inte bara snälla bli vår nu? Pretty please. Går runt och fryser hela tiden, bli aldrig ordentligt varm. Blir långkalsonger idag tror jag allt..

Har tagit lite prover idag i alla fall för att bli blodgivare, handlat och tagit en promenad hem. Blir ett kort jobbpass senare och sen förhoppningsvis ett besök av min pojk. Så slipper jag vara själv när både pappa och bror är iväg på annat och roar sig.

Tänkte börja om på min lilla "cleanse" också, bra att jag då köpte en godispåse på Ica (var ju så billigt så jag var liksom tvungen, planerar ändå att spara den till speciella tillfällen). Annars ska det nog gå bra, hittade en fin kokbok på rean också som var tvungen att följa med mig hem, hihi.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0