snart så...

Jag längtar skitmkt till Italien nu! På söndag morgon påbörjar vi vår bussresa neråt i Europa. Vi ska bland annat till Rom, Venedig och Pompeiji. Sen skulle vi möta italienarna i en fotbollsmatch också så jag måste plocka fram min fotbollsutrustning! haha kommer bli bärsta kul! Undrar om man kmr ha tillgång till internet, antagligen inte speciellt mkt så får väl uppdatera allt sen när jag kmr hem. Blir nog en hel del bilder!

Varför jag är uppe så tidigt är för att jag kunde inte sova plus att om några timmar får jag träffa Sofia! jäklar vad jag har saknat den ungen. Fattar inte hur vi ska kunna vara borta från varandra i ett år, herregud det kmr aldrig gå! o:

Venedig
bild google

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0