TISDAG

god morgon. vaknade av att barnen är uppe men föräldrarna tar hand om allt på morgonen nu, snällt av dom att låta mig sova! tror till och med att dom pratade om att pappan ska hämta tjejerna i skolan sen också. hahah men inte så konstigt, jag var typ helt förstörd igår och låg i sängen i princip hela dagen (kollade twilight 5 gånger, bra jobbat?). idag känns det lite mer som en ordentlig förkylning, ska droga lite värktabletter igen snart.. känner att det här blir lite för många klagoinlägg men det får ni stå ut med nu, haha.

btw min kompis elin var på mcfly's releaseparty igår på koko, vaddå att jag är avundsjuk!? har ju inte lagt upp några bilder från vår mcfly-konsert än men jag har glömt att få bilderna av elin, kanske kommer nåt nu i veckan vi får se.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0