JUST ANOTHER DAY IN PARADISE

två veckor kvar till mcfly.

God morgon kära läsare. Jag har en liten paus just nu innan jag ska ta tag i hushållsarbetet. Idag blir det dammsugning och våttorkning av alla golv plus städning, hur kul som helst! hehe.
Okej, vet ni vilka som spelar ikväll i London...NEEDTOBREATHE! Och jag har missat det helt! bajs också. Måste börja ha lite bättre koll på alla band som spelar här, men är ju liksom inte van vid att alla stora band spelar i staden där jag bor. helt sjukt.

Barnen ville inte riktigt samarbeta idag så jag var så glad när dom åkte iväg till skolan, hahha, känns så bra att man verkligen älskar barn. nej, men dom är jättegulliga när dom är på bra humör så är det väl med alla kiddisar. Längtar iaf till helgen elr nåt för jag ska till Camden och shoppa har jag bestämt! När jag har varit där innan har jag inte gått runt så jättemkt men nu när jag och amanda var där kollade in lite fler ställen och dom har ju värsta grymma kläder. Så därför ska jag shoppa upp lite pengar där när jag får tid.

Btw, i söndags besökte jag äntligen Walkabout! Det var lite mer i min och amandas smak faktiskt, mer som klubbarna hemma. När vi var inne i Mayfair på klubb var det så himla snobbigt och bara en massa rikemansbarn överallt..

Nu ska jag dra igång med städningen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååååh, mindre än två veckor nu, GRYMT! Och förresten, mina barn var också för jävliga i morses..

2010-10-06 @ 11:04:59
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0