LET ME BE SOMETHING MORE

Har varit ute på promenad och bakat chokladbollar (fast vi hade inget kokos som jag egentligen ville ha så det fick bli pärlsocker), dagens åstadkommanden. Är död efter igår men det var jättekul på festen! Mamma och pappa har försökt få med mig och träna men orkar inte idag, får bli imorgon. Vi har förresten fått vårt schema för P&L men har inte bestämt när vi ska åka upp än, funderade på att fira midsommar uppe i Borlänge fast jag är rätt sugen på att fira hemma med familjen också så vi får se hur det blir. Har börjat läsa sista Harry Potter-boken nu också, såå bra. Kände att jag måste läsa den en gång till nu innan den sista filmen kommer. Bokade biljetter igår så snart! YES!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0