2012-12-16

Imorgon åker jag äntligen hem till Göteborg igen. Nästa gång jag kommer tillbaka till Karlstad ska jag bara stanna två veckor innan flyttlasset går, känns ganska skönt faktiskt. Fick även veta idag att vi åker till Gran Canaria en dag senare än vad vi först trodde, haha så får en extra dag hemma och det är ju inte fel! Kommer bli lite sorgligt att inte fira julafton hemma med släkten men hoppas att vi kan fira både innan och efter resan istället. Ser fram emot att åka bort i alla fall. Det här året har jag nog slagit rekord! Trondheim, Norge och Val Thorens, Frankrike i början av året, Nice, Frankrike i somras, London för några veckor sen och nu blir det Gran Canaria. Riktigt roligt!

Sitter nu och dricker lite varm mjölk med honung, har detoxat lite idag efter ett gott julbord i fredags och pepparkakor, pizza och chips hos Camilla igår. Har haft en riktigt bra helg i alla fall, sprang sju kilometer i fredags så kaanske att jag orkar med Sylvesterloppet på nyårsafton, ska bli kul att testa på det!

Imorgon ska jag till skolan en stund och sen hem och packa klart, ska föröka hinna med en sväng till gymmet på morgonen också, om jag orkar hehe.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0