HANGING FROM THE EDGE OF HEAVEN

God morgon! En del morgnar är allt effektiva, så var det idag. Hann med en kort springtur, fixa lunch att ha med mig till skolan, göra mig i ordning och äta frukost. Amazing! Är i alla fall på väg in till stan nu (förhoppningsvis har jag kollat rätt på schemat idag), haha. Ikväll ska jag hem till Benjamin, får se om jag hinner med lite träning innan också kanske.

Fick lite inspiration från en tjejs blogg så jag ska göra något liknande. Tänker försöka få ihop ett lite större foto-/bildprojekt varje vecka, alltså ett projekt per vecka, som ska visas här på bloggen. Behöver inte vara så omfattande egentligen men tänkte köra ett ord eller en mening varje gång och skapa något runt det. Hur låter det? Om jag missar en vecka får jag ta igen det nästa vecka osv. Ska faktiskt försöka för att få upp motivationen lite, kan nog vara bra :) Så vi får väl se vad det kan bli!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0