MÅNDAG

Det snöar. Suck. Jag hann i alla fall med en morgonpromenad och har fått i mig lite god frukost, är skönt att bara varar hemma och ta det lite lugnt idag efter den här jobb-helgen. Det tar verkligen på krafterna att stå på mässan hela dagarna och sälja pizzor och kycklinggrytor hit och dit, plus alla otrevliga människor! Finns ju såklart väldigt många trevliga besökare också men en del vet jag bara inte hur dom kan bete sig sådär, man kan ju försöka vara lite glad och hjälpsam i alla fall men vissa verkar ju inte riktigt förstå det.

Ikväll börjar fotokursen som jag ska gå så det ska bli jättekul att se vad vi ska göra och så! Kommer vara tre timmar varje måndag några veckor framöver så jag hoppas att jag ska kunna lära mig lite nya grejer där. Läste ju Fotografiskt Bild på gymnasiet men den här kursen ska vara lite mer tekniskt inriktad för att man ska kunna använda alla funktioner på bästa sätt plus bildredigering med mer, tror nog att det kommer blir jättebra! Måste bara få mitt Photoshop att funka på min dator igen för det har krånglat värsta mycket det senaste.. Kanske är lite sådant jag får pilla med idag, är skönt med sådana dagar ibland också. Måste förresten förbereda mig för imorgon också, spännande!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0